vineri, 1 ianuarie 2010

Trebuie sa fii nebun :))

Waw...deci chiar trebuie sa fii nebun ca mine :))
Hmm...am de ceva timp blog-ul, dar se pare ca nu am mai avut timp de el...now for this im really sorry
Yay...un alt an a trecut si altul a aterizat...trebuie sa fim mandri de noi :)) [sau nu?:-?]
anyway...daca din prostie vei citi ce am scris pe aici, eu te felicit, dar daca e din intentie, te iubesc :X
si totusi...de cand postez aici, nu m-am prezentat cine stie cum...bine, poate doar faza aia de info te-a ajutat, dar nu prea cred eu ca te-a interesat sa citesti :-j...who i am? o fata careo vezi mergand pe strada, deobicei cu o geanta tip postas verde si cu insignele "Punk"; fata cu castile in urechi si date la maxim ascultand baliverne care babalacii din zilele noastre le detesta [adica rock si hip-hop]; sunt fata cu mainile in buzunar si care poarta doar lucruri negre si rosii si mai ales blugii! nu lipsec..never!
de ce am zis ca trebuie sa fii nebun? simplu :))...cuz i'm crazy :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu