marți, 19 octombrie 2010

You know...it's like...

Tuesday, October 19

Habar n-am de ce am pus data de parca as scrie intr-un jurnal. Totusi pare ceva mai simpatic decat deobicei. Problema e ca nu stiu daca sa aduc chestii filozofice pe bune sau pur si simplu sa trantesc cateva cuvinte...da, la nimereala daca cineva isi pune intrebarea asta. Desi nu cred ca subconstientul se va apuca sa-mi ia interviu.
Unii probabil ar spune ca in momentul in care primesti o palma buna peste fata, aceasta te trezeste la realitate. Si daca vine si din partea unui adevarat prieten cu siguranta ar fi si mai bine. Ar fi mai real. Mai ales ca stii ca ai gresit intr-un mod inadmisibil. Dar daca acea palma e data pentru o fictiune? Atunci apare problema. Raspunsul la intrebarea mea: "De ce sa dai in cineva de parca ar fi facut o crima?" l-am aflat de la altcineva: "Mahalaua e la coltul strazii." Asa sa fie? Da, cred ca are dreptate. E cea mai buna explicatie. Multumesc de sfat.

Dar dupa cum spune si Sid Vicious, si citez: “Well, you know, like, I don't really give a fuck what the general public think.”, tind sa sustin acest lucru. Nu te poate cu schimba cu nimic cineva daca tu crezi cu adevarat in tine. Lasa-i sa zica ce vor pentru ca tie nu iti pasa. Hei, dintr-o data am facut o afirmatie optimista :)). Ma simt mandra.

We don't live in a fairytale. Get used to it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu