marți, 23 noiembrie 2010

Verificam teorii teroriste. N-am spus filozofii? Ups.

I: Am invatat ceva din cartea asta.
A: Pe bune? Ce?
I: Sa nu Precurvesti!

----------------------------------------------------------------

A: Ce-i cu moaca asta?
I: Ce-i cu ea?
A: Parca te-a impuscat cereva, bai!
I: Chiar? Mi-am dat seama de un lucru.
A: Ce?
I: Nu mai avem Finetti. Du-te si mai ia un borcan!

------------------------------------------------------------------
I: Cum spui cuiva ca il iubesti?
A: Intr-un fel cat se poate de frumos.
I: Vrei sa spui ca: "Esti un mare prost, idiot, egocentric, narcisist! Dar tot te iubesc!", merge?
A: Stii, chiar ma flatezi.

-----------------------------------------------------------------

A: Ce citesti?
I: Ah, e o revista. Am gasit-o sub patul tau.
A: Ok. Cum?
I: Chiar nu stiam ca esti interesat in chestii ca...
A: Da-o!
I: ...mancarea?
A: Ah. Asta era? Credeam ca ai gasit revistele alea deocheate. Bai, iesi de sub pat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu