vineri, 12 martie 2010

Citate

Nu exista reguli aici – incercam sa realizam ceva – Thomas Edison

Cel mai mare dusman al adevarului este cel mai adesea nu minciuna, intentionatam urzita si nesinceram, ci mitul – durabil, convingator si nerealist – John F. Kennedy

Fa ce te sperie si moartea fricii este sigura – Eleanor Roosevelt

Nu exista incercare – exista doar faci sau nu faci – Yoda

Daca tu ai un mar si eu am un mar si facem schimb de mere, atunci tu si eu vom avea in continuarea un mar. Dar daca tu ai o idee si eu am o idee si le schimbam intre ele atunci fiecare dintre noi va avea doua idei – George Bernard Shaw

Nu exista oameni prosti, doar stari proaste – Anthony Robbins

Inima are motivele ei, despre care judecata nu are cunostinta – Antoine de Saint-Exupery

A iubi inseamna sa fi fericit de ceva – fara conditii, fara judecati, fara asteptari – Barry Neil Kaufman

Sexul si golful sunt cele doua lucruri de care te poti bucura, chiar daca nu te pricepi la ele. - Kevin Costner

Sexul e ca si comedia in ceea ce priveste importanta sincronizarii. - Phyllis Diller

Am incercat cateva varietati diferite de sex. Pozitia conventionala ma face sa ma simt claustrofob, iar celelalte imi dau carcei la gat sau imi blocheaza mandibula. - Tallulah Bankhead

Sexul e una dintre cele mai frumoase, complete si naturale experiente pe care o poti cumpara cu bani. - Steve Martin

Care-i problema cu incestul? E si la indemana, si ieftin. - James Agate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu