duminică, 21 martie 2010

Test cu Winamp

ok
e un mic joc care l-am imprumutat de pe forumul Funny [thank you :X:X] si cam asta a iesit pe ziua de azi cel putin :))


1.Who I am?
La Familia - Am un plan 2007
2.What was this day like?
The Gazette - Wife
3.What sould I do with my life?
Simple Plan - Time to say Good Bye [omg =))]
4.What are my parents like?
Manic Street Preachers - Valley Boy
5.What is love?
Vama Veche - Prieteni
6.What I do in school?
Metallica - Whiskey in the Jar [=))]
7.What's my motto?
Vama Veche - Nu am chef azi[asa e =)))]
8.What is the first thing I think first time when I wake up?
Metallica - Some kind of Monster
9.What is the first thing I think when I see my teachers?
Paramore - For a Pessimist, I'm pretty Optimistic [chiar ca da =))]
10.What is my life like?
Within Temptation - Deceiver of Fools

si desigur ca toata lumea poate face asta! cum? Deschide-ti Winamp-ul pe shuffle, da-ti un mic play si gata! Si nu trisati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu