sâmbătă, 14 august 2010

Una bucata "discutii filozofice"

A: Si de cand te-ai dat tu pe italiana?
I: De la 6 ani, idiot! Dar tu erai prea ocupat sa vezi asta.

----------------------------------------------

I: Bai, ma omora cocosul vecinului! I-am spus si lu' mama. Eu cred ca e in calduri, dar nimeni nu ma crede.
A: Uhm, varamea...cocosul nu poate sa faca sex.
I: Si atunci cum face gaina oua?
A: Cocosul sare pe ea, dar n-are cu ce.
I: Deci e gay castrat.
A: Poti spune si asa.
I: Stiam eu!

----------------------------------------------

I: Auzi...daca ar fi un pacat capital cu nr. 8?
A: Atunci n-ai mai fi tu un dracusor.
I: Asta n-a fost buna!

----------------------------------------------

I: Ba! Unde mi-e fixativul?
A: Da nu e in baie?
I: Nu tubul! Continutul!
A: Nu stiu.
I: Zau? Atunci de ce iti sta parul teapan?
A: Pentru ca...l-am facut cu fixativul...
I: Meu!

6 comentarii:

  1. Aia cu cocosul a fost cea mai tare =))
    Buna ideea asta cu discutiile interesante de pe mess =))

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, dar nu sunt de pe mess :))
    sunt face to face :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut discutia cu cocosu=)))
    Si aia cu fixativu a fost foarte funny:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, ce dumb sunt, am crezut ca sunt de pe mess :))
    Oricum ar fi, tot amuzante sunt :))

    RăspundețiȘtergere
  5. cocosul,deci aia e tare funny,si aia cu fixativul:))

    RăspundețiȘtergere