duminică, 8 august 2010

You can be a Rockstar too :)

Daca toate visele ar putea deveni realitate, atunci toti am avea o sansa...si poate ca pentru unii cea mai arzatoare dorinta e sa devina un Rockstar. Si nu ii descurajez pentru ca e un vis indraznet si numai cei puternici pot atinge varful. Si eu mi-am dorit asta si inca imi doresc, dar cum eu nu pot realiza asta, ceea ce scriu o face.
"Dama sau povestea unui rocker" - doar prin ea pot sa exprim ceea ce vreau, ceea ce simt, ceea ce nu am putut realiza.
Poate ca toti vom reusi sa ajungem la finish. :)

3 comentarii:

  1. Oh, nu m-am gandit niciodata ca de asta scrii fic-ul ala :D
    Dar atunci de ce nu ai un personaj feminin in rolul principal?

    RăspundețiȘtergere
  2. pt ca mereu m-am simtit ca un baiat :))
    de fapt in mare parte, ma comport ca unul :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu vreau ca visele sa devina realitate ca visez oricum tot felul de chestii noaptea:-ss
    Glumeam..totul se intampla cu un scop;)

    RăspundețiȘtergere