sâmbătă, 9 iulie 2011

Extaz si vin de Bordeaux



Prolog.

Primele şi ultimele tale cuvinte au fost mai mult decât dure la adresa mea. Ipocritule! Tu nici acum nu realizezi că tot ce s-a întâmplat a fost real, nu imaginar, erotic sau pur şi simplu o nebunie pură? Mda, aşa credeam şi eu la început, dar m-am schimbat radical. Şi tu la fel. Dar nu cum am vrut eu.
Stropii de ploaie se preling pe faţa mea înlăcrimată. Mi-e frică de realitate, de tot ce e viu. Nici măcar paharul de vin nu mă va mai ameţi cum făcea odată. Lumea vrea să se întoarcă la rădăcini, dar eu vreau să mă despart de ele. Prea multă ură, durere şi o iubire imposibilă. Aşa să fie? De ce se întâmplă mereu ce  vrem să nu se întâmple?
Fereastra ta e la etaj. Eu sunt lângă clădire şi o privesc. Ţi-ai tras draperiile să nu mă mai observi? Chiar crezi că toată sticla de vin te va face să-ţi revii? Nu…greşeşti. E prea mult. Nu mai pot să sufăr toată nebunia asta. Eu, cea care nu eram atât de…de…miloasă. Mă faci să mă întorc ca un căţeluş la tine? De ce îmi faci asta? Mă doare…
Ştii…noi râdeam odată şi priveam cerul de mână. Acum ai lăsat ca totul să se transforme în cioburi de sticlă. Sau poate tu doar vrei să pari că nu ai simţit şi încă nu mai simţi nimic? De ce?
Ploaia s-a oprit. Tu încă nu ai ieşit. M-am întors cu paşi mici de unde am plecat. Şi ce dacă mi se va rupe tocul şi voi cădea? Şi ce dacă voi păţi ceva? Eu cel puţin am încercat să păstrez tot ce mi-a fost drag. Nu ca tine. Problema e că tu eşti mult prea ipocrit ca să vezi ce este in jurul tău, să vezi că cineva ţine la tine. Ştii? Mă gândeam...hai să scriem o carte despre cât de ipocrit eşti! Da, asta ar fi cea mai bună idee, dar ştii ceva? Eu nu îţi voi face chiar o asemenea favoare. Nu…prefer să nu. Ştii, e chiar mai linişte!
Dar e prea multă linişte. Am încercat să par puternică, asta e tot. Ştiu că nu sunt aşa. Aparenţele mă doboară. Să plâng? Dar ce să mai scot din mine? Nu mai pot! Nu mai vreau…Tot ce îmi doresc e să înceteze toată durerea. Focul ştiu că mai mocneşte şi vreau să-l sting. Te rog, gata!
Gata, am spus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu